sobota, 2 czerwca 2012

02062012

" Wielka miłość zdarza się w życiu tylko raz, wszystko, co następuje potem, jest tylko szukaniem tej utaconej miłości"
 Marek Hłasko

Hej! Dziś prezentuję w całości zestaw z poprzedniego posta. Sukienka ze słodkim, okrągłym kołnierzykiem ostatnio jest jedną z moich ulubionych. Można ją nosić samą lub ze sweterkami, już niedługo pokaże jej kolejne odkrycia! Aby troszkę rozweselić, wybrałam kobaltowe sandałki oraz kolczyki - sowy. Torbe już znacie:)
Jutro czeka mnie jednodniowa wycieczka:) Już nie mogę się doczekać. Ostatnio jestem ciągle w rozjazdach, ale już powoli zwalniam. Skupiam się na obowiązkach. Wracam do Was:) 
_____________________________________
Sukienka - Portobello Market
Sowy - Primark
Buty - CCC
Torba - no name 












6 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka! Mi jednak spodobały sie najbardziej t-bary na słupku! Mają piękny kolor.

    Przyjmij zaproszenie do rozdania nagród z romwe, 50$ na zakupy, sukienka i prezent niespodzianka czekają na jedną osobę: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/romwe-giveaway-1-winner-3-gifts.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołnierzyk jest uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyglądają na wygodne i są w moim ulubionym kolorze - lubię to!

    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/2012/05/zainspiruj-sie-polska-i-wygraj-t-shirt.html - zapraszam na konkurs, do wygrania koszulka Kupisza z orłem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta sukienka i ślicznie w niej wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie; tak elegancko i schludnie

    OdpowiedzUsuń