środa, 28 marca 2012

Pierwsze urodziny bloga!

Kochani rok temu napisałam pierwszego posta. Rok temu poznaliśmy się. To rok temu postanowiłam zostać bloggerką! Od roku staram się zainteresować Was moimi stylizacjami, artykułami, ciekawostkami. Czy mi się to udaje? To pytanie kieruję do Was i będę wdzięczna za odpowiedź:) Blog żyję dzięki Wam! I wiem, że mam grono czytelników, którzy regularnie wchodzą na mojego bloga, czytają, komentują, śledzą go na bieżąco. Ci którzy go odwiedzają, pozostawiają ślad po sobie. I dzięki temu wiem że jesteście. Na następny rok chciałabym sobie życzyć wielu ciekawych, pomysłowych i oryginalnych stylizacji, aby częstotliwość dodawania postów była coraz większa, wytrwałość, realizacji marzeń związanych z blogiem oraz zawodowych, i aby mój upór w dążeniu do celów  był tak silny jak jest teraz! A Wam moi Koachni życzę wszystkiego co najlepsze, dużo uśmiechu i chęci na zaglądanie tutaj:) Dziękuje wszytskim za wszytko;p! A poniżej małe podsumowanie ostatniego roku:) 









































8 komentarzy:

  1. życzę kolejnego roku z nami!:)
    abyś mogła cieszyć naszee oczy swoją osobą!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia i piękne stylizacje!
    gratuluję wspaniałego bloga i tak obszernego podsumowania!:) możesz być z siebie dumna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejnych wielu wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu, bo sama mam często chwile zwątpienia i wiem jak to jest ;)

    OdpowiedzUsuń