czwartek, 15 marca 2012

15032012

Witajcie! Jestem właśnie w tym miejscu  w moim życiu w którym zawsze chciałam być.  Dużo się dzieje. Mam nadzieję ze podołam wyzwaniu, i wykorzystam szansę którą dostałam. Trzymajcie kciuki proszę:) Na tym prywatna część się kończy:) 
Wracając do bloga chciałam dziś pochwalić się jedną z wielu rzeczy, które ostatnio pojawiły się w mojej szafie. Wisiorek, który widzicie poniżej pochodzi ze sklepu Tyro. Znajdziecie tam wiele pięknych cudenek, w bardzo atrakcyjnych cenach. Tak więc zapraszam serdecznie do odwiedzenia tego właśnie sklepu. Wiosną mają królować pastele, kolory - powiem szczerze, że już nie mogę się doczekać! Mam dość szaro burych strojów, grubych płaszczy czy swetrów! Poprawiam sobie humor malując paznokcie na różne kolory :) A Wy jaki macie sposób na wiosnę? 
____________________________________ 
Wisiorek - Tyro




9 komentarzy: