piątek, 11 listopada 2011

Poncho.

Witajcie:) Jednym z najgorętszych trendów tego sezonu jest ponczo. Dlatego nie mogłam sobie odmówić i musiałam mieć je w swojej szafie. Zdecydowałam się na popielate, dzianinowe ponczo ze sklepu Camaieu. Myślę, że często bedę je zakładać, np. pod płaszcz czy inne okrycie wierzchnie. Miodowe spodnie z New Look już pokazywałam. Są bardzo praktyczne, jednak zastanawiam się jak je będę nosić zimą. Chyba ciężko mi będzie je zestawić z jakimś obuwiem zimowym. Macie może jakieś pomysły?

Hello:) One of the hottest trends this season is the poncho. That's why I couldn't refuse and had to have them in your closet. I decided on gray, knitted ponchos from a Camaieu shop. I think that I will wear them very often, for example, under a coat or other clothing. Honey pants from New Look I already show them. They are very practical, but I wonder how I'll wear them in winter. I think that would be hard to combine them with some winter footwear.Have you got any ideas? 
_______________________________________
Ponczo - Camaieu
Spodnie - New Look
Sweterek, Torebka, Szalik, Rękawiczki - No name
Buty - Portobello Market













Fot. My Mum

11 komentarzy:

  1. świetna jesienna stylizacja! ;)
    Pozdrawiam! www.martinees-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz, ja również dzisiaj wstawiłam notkę z poncho ;) Twoje jest jednak bardzo nietypowe, nie wygląda jak ponczo na pierwszy rzut oka ;) a najbardziej mi się podobają spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też aktualnie poszukuję jakiegoś ponczo, ale jeszcze żadne nie przykuło mojej uwagi ;) Spodnie rzeczywiście cudowne, ale nigdy nie mogłam zdecydować się na kupno podobnego kroju, miałabym problem właśnie z doborem butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie maja cudowny kroj i bardzo ladny kolor ! Ponczo tez jest ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne poncho!
    i te spodnie, ich kolor, krój mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ponczo i szalik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne poncho i spodnie sa swietne,ladny kolorek!

    OdpowiedzUsuń