czwartek, 27 października 2011

Autumn style, and new blue dress from Junkshop07.

Witajcie:) Dziś chciałam pochwalić się nową sukienką, którą dostałam od sklepu Junkshop07. Sukienka ma piękny krój oraz kolor. Połączyłam ją z botkami na wysokim obcasie, czarnymi, kryjącymi rajstopami oraz klasycznym prochowcem. Do tego dorzuciłam moją wełnianą opaskę z pomponem oraz amarantową chustę. Torebkę już znacie:)

Hello:) Today I wanted to show off a new dress, which I got from the store Junkshop07. Dress has a beautiful cut and color. I combined it with high-heeled boots, black, opaque tights and a classic dustcoat. To this I added my woolen band with tassel and Amaranth scarf. Bag, you already know:)

Przypominam o konkurasach do wygrania lakier pękający - K L I K, oraz bony do sklepu Merg.pl - K L I K


















Fot. My mum
| Prochowiec, chusta, bransoletka - No name | Sukienka - Junkshop07 | Torebka, Rajstopy - Primark | Opaska - Topshop | Botki - Portobello Market | 

7 komentarzy:

  1. fajna sukienka i urocza torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna stylizacja:D
    Bardzo dobrze pasują do siebie wszystkie elementy, które połąćzyłaś :)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka prześliczna, torebka przepiękna, wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie poluję na taką opaskę ;)
    Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie Ci w tej sukieneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie natrafiłam na twojego bloga i muszę przyznać,że super wygląda ta sukienka z torebką

    OdpowiedzUsuń