wtorek, 27 września 2011

The red telephone box.

Czerwona budka telefoniczna, to jeden z głównych symboli Londynu, dlatego powstał w Londynie pomnik, który przedstawia ciąg budek telefonicznych, które się przewracają. Widok ten jest cudowny! I każdemu kto jest w Londynie, polecam odwiedzenie tego miejsca. Strój, który miałam na sobie jest dość prosty, ale wygodny, a to było dla mnie najważniejsze podczas 12 godzinnego zwiedzania.  
Do godziny 23.59 macie, czas aby wziąść udział w moim konkursie. K L I K 

The red telephone box, is one of the main symbols of London, so created a monument in London, which presents a sequence of telephone booths, which are falling over. This view is wonderful! And anyone who is in London, I recommend visiting this place. Dress that I wore is quite simple, but comfortable, and it was important for me during the 12-hour visit.











| Spodnie, Bluzka, Buty, Koszyczek - Primark |

12 komentarzy:

  1. No proszę, żywa reklama dla Primarku ;)
    bluzeczka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. SLiczna pasiatka bluzeczka : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetna rzecz ten pomnik, nigdy o nim nie słyszałam ale fajnie wiedzieć.
    Co do outfitu, jestem fanką zwyklaków ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja! Ale super to wygląda! Zazdroszczę... Strój bomba, na zwiedzanie idealny, przecież chodzi właśnie o wygodę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw. uwielbiam paski ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te butki, nie byłam nigdy w Londynie, chyba muszę się wybrać;)super wyglądasz:) zapraszam do mnie!

    http://life-our-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. extra fotki!!!
    Zapraszam do mnie na konkursik z oryginalna biżuterią http://paniaga.blogspot.com/2011/09/konkurs-z-oryginalna-bizuteria.html :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ciekawy widok :)
    fajna bluzka :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten pomnik :)
    Śliczna stylizacja :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz cudownie, bardzo mi się podoba :) ..a "pomnika" nie widziałam...jeszcze ;)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń