środa, 24 sierpnia 2011

Dots on beach.

Witam:)
Ostatnio miałam sporo na głowie, dlatego przedstawiam Wam zdjęcia, które były zrobione jakiś czas temu. Moje ulubione poszczępione szorty, a do tego fikuśnie zawiązana koszula w grochy. Wygodne czarne koturny i obowiązkowo kapelusz:) Jak można zauważyć bardzo lubię różne nakrycia głowy. Dlatego często można mnie spotkać w kapeluszu czy choćby opasce:) U mnie właśnie nadchodzi burza, mam nadzieję, że szybko sobie pójdzie:)

Hi:)
Recently I had a lot on my head, so I present to you the photos that were made some time ago. My favorite shorts, and for that fikuśnie formed a polka-dot shirt. Comfortable Wedges and obligatory black hat:) As you can see I really like the variety of headgear. So often you can meet me in a hat or even a headband:) With me just coming storm, I hope that soon it will go:)















Fot. My G.
Koszula - No name
Szorty - Miss Chic
Koturny - No name
Kapelusz, koszyk - No name


28 komentarzy:

  1. Buty i koszula są rewelacyjne!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. stylowy zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz i masz fantastyczny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i kapelusz :D wspaniałe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, a kapelusz ma fajny niespotykany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny zestaw!

    zapraszam do mnie :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love shoes ♥ http://sempremafra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdjęcie z bliska, mniej więcej w połowie i ta ostatnia seria - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje za komentarz , ten przed Toba nie był zbyt miły :P

    swietna koszula i jestem zachwycona kapeluszem!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bonjour!!! Waou!!! so nice!!! J adore ton look!!!
    Biz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten kapelusz , pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz niesamowicie w tym kapeluszu, a i te groszki- cudo

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! zestaw idealny! :) koszula i buty są rewelacyjne! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! Bluzka w grochy jest piękna!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny strój ;p
    zapraszam do mnie na nową notkę ;)
    www.martienna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ten ka[pelusz <3
    zapraszam do mnie na nową notkę ;)
    www.martienna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny jest ten kapelusz i tak bardzo, bardzo pasuje do koszuli! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz w tej koszuli rewelacyjnie. Te grochy wyjątkowo do Ciebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, choruję na taki kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie muszę stwierdzić, że to jeden z Twoich najlepszych zestawów! Podoba mi się w nim wszystko, kolorystyka, bluzka w groszy, postrzępione szorty, buty oraz dodatki! W tym kapeluszu wyglądasz naprawdę bardzo stylowo! Naprawdę jestem zachwycona tą stylizacją!

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń