poniedziałek, 2 maja 2011

Shopping.

Moje zakupy!
Jakiś czas temu byłam na zakupach. I wróciłam z paroma niezbędnikami na wiosnę:)
My shopping!
Some time ago I was shopping. I come back with some Spring essentials:)




Za czerwonymi spodniami chodziłam już jakiś czas. Tak samo marzyły mi się spodnie 7/8. Tatan! Znalazłam połączenie jednego i drugiego. Spodnie są bardzo dopasowane, i leża idealnie. Pewnie w najbliższym czasie zaprezentuje je na blogu w jakiejś stylizacji. Dodatkowy plus? Były mocno przecenione :-)

After red trousers I was walked for some time. Likewise, I dreamed of pants 7/8. Tatan! I found combination of both. Pants are very fit, and perfect lair. Probably in the near future will present them on the blog in some styling. An additional plus? Were heavily marked down :-)


Kolejna nowość zakupowa to t-shirt. Pochodzi z Cropp Town i również kupiłam go na przecenie. Ma modny motyw – czaszkę. Oraz jest fajnie gnieciona.

Another new Purchase this t-shirt. It comes with Cropp Town and also bought it on pushing. It has a trendy motif - a skull. And it is nice crumpled.


Następna zdobycz zakupowa to cekinowa bluzka. Dawno na taka polowałam!
Next prey Purchase a sequined blouse. A long time I was hunting for that!


Zdjęcie nawet w połowie nie oddaje koloru prawdziwego koloru bluzki.
Picture even in the middle of the color does not reflect the true color of the blouse.

Na końcu pokaże Wam moje nowe okulary oraz bransoletkę:
At the end of the show you my new sunglasses and a bracelet:


Życzę miłego dnia:-)

4 komentarze:

  1. mi marzą się całkiem czerwone, ale te w paseczki też są fajne:) bransoletka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabyś zdradzić skąd te spodnie? Bo są cudne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Vann Mnie też się marzą czerwone, ale te mnie urzekły:)
    Poseur Spodnie kupiłam w Outlecie w moim mieście. Są firmy: CAPRI

    OdpowiedzUsuń