czwartek, 19 maja 2011

Black and white.

Witam:)
Dziś chciałam zaprezentować Wam dość prosty zestaw. Bardzo lubię takie połączenia czerni i bieli.
Zapraszam do oglądania zdjęć.
Hi :)
Today I'd like to present to you quiet simply outfit. I like very much such connections between black & white.
I invite you to watch photos.


Okulary są vintage, należały kiedyś do mojej mamy, a teraz są moje:)
Sunglasses are vintage, once belongs to my mum, and now are mine:)
Torebka jest jedną z moich ulubionych. Pochodzi z włoskiego sklepu Daniel.
Bag is one of my favourite. Comes from italian shop Daniel.



Zdjęcia: Grzegorz


Pozdrawiam;
Greets;
Agata

17 komentarzy:

  1. Carinissima la tua maglietta. Baci Marcella

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa zakochalam sie w tej bluzce ! geniaaalna :) i ogolnie wszytsko sie swietnie komponuje :) podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, prosty set :) Pingiwna uwielbiam, sandałki również ;D I w ogóle szok, że Twoja mama nie zgubiła tych okularów przez tyle lat! Ileż ja par zgubiłam...! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham pingwiny!:) Skąd masz koszulkę i czy dawno ją kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny t-shirt! <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice outfit! I love the t-shirt and the shoes! :)

    http://dressyceleb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś powiedzieć gdzie kupiłaś te spodnie ? :)
    Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnee Koszulkę kupiłam rok temu, w Londynie, gdzieś na Oxford Street. Ale nie pamiętam jaki do był sklep. Jakiś zwykły.

    Anonimowy Spodnie kupiłam na allegro - japan style.

    OdpowiedzUsuń
  10. I like this look with the hat

    glamfashionistafashionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw!

    http://furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dzis jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu bosko wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń