niedziela, 3 kwietnia 2011

Koszyczki na wiosnę i lato!

Nareszcie mamy wiosnę. Nie tylko tą kalendarzową, ale także pogodowąJ Jest to jedna z piękniejszych pór roku.
Ponieważ można poeksperymentować z ubraniami, zrzucić ciężkie, grube płaszcze i swetry, a wyjąć lekkie kurteczki, płaszczyki, sukienki, spódnice, bluzeczki no i oczywiście zmienić torebki, ja preferuje koszyczkiJ
Uważam, że nadają się idealnie, na ciepłe wiosenne jak i letnie dni. Sprawdzają się na wiele okazji. Nie tylko na plaży, ale również, na co dzień, a nawet wielkie wyjście. Ja zrobiłam kilka fotek mojej małej kolekcji koszyczków, które mam już od zeszłej wiosny. I uważam, że wpisują się idealnie w aktualne trendy. A Wy co o nich myślicie?


4 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba ten okrągły brązowy ;) gdzei taki znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiony był w Primarku, w zeszłym roku, nie wiem czy teraz są, ale poproszę, aby ktoś mi sprawdził:-), cieszę się że się Tobie podoba:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tych koszyczków już nie ma.

    OdpowiedzUsuń